Общи условия - Дамски и детски бутиков магазин Rosalita, аксесоари



ТЪРСЕНЕ












.: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове BGtop

Общи условия
Моля прочетете внимателно следващият текст и условията в него, тъй като те уреждат отношенията между Росалита ООД и Вас. 1.ПРЕДМЕТ Настоящият документ представлява общите условия или условията за ползване на виртуална платформа за продажба на стоки www.ruen.bg, включително сключването на договор за покупко-продажба с този електронен магазин. Извършвайки поръчка от сайта www.ruen.bg Потребителят декларира, че е запознат с настоящите Общи условия и приема същите за обвързващи с Доставчика. 2.ДЕФИНИЦИИ 2.1. ДОСТАВЧИК – Росалита ООД, с ЕИК 203087935, със седалище и адрес на упревление гр. Варна, ул. Неофит Бозвели 13 2.2. ПОТРЕБИТЕЛ – всяко физическо или юридическо лице, което използва сайта ruen.bg по какъвто и да е начин, включително като го разглежда, прави поръчки, запитвания и др. 2.3. ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН или САЙТ – сайтът rоsalita.bg, който служи за виртуална платформа за предлагане и продажба на стоки. 2.4. ПОРЪЧКА – направена от Потребителя заявка за покупка на една или повече конкретни стоки чрез електронния магазин. 2.5. ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА – сключеният от разстояние чрез електронния магазин rosalita.bg договор за покупко-продажба на стоки между Доставчика и Потребителя. 2.6. КУРИЕР – търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес. 3.ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ 3.1. Доставчикът предоставя на Потребителя възможност при съобразяване и спазване на настоящите Общи условия да закупува предлаганите в електронния магазин rosalita.bg стоки. 3.2. Доставчикът публикува на адрес www.rosalita.bg: - изображение и описание на основните характеристики на всяка стока - продажна цена с включен ДДС, както и тарифа за стойността на куриерската услуга, невключена в цената на стоката, свързана с доставката на стоката. - информация за начините на плащане, доставка и изпълнение на договора 3.3. Разглеждането на електронния магазин rosalita.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света. 3.4. Работно време: Поръчки в електронния магазин се приемат 24 в денонощието, 7 дни в седмицата. Работното време на магазина, намиращ се на ул. Селиолу 40, гр. Варна е както следва: От понеделник до петък: 10.00 - 13.00 14.00 - 18.30 Събота: 10.00 - 14.30 Неделя: почивен ден Работното време на офиса, обслужващ електронен магазин rosalita.bg е Понеделник-Петък от 10:00 до 18:00 ч. Всички официални празници, са почивни дни, в които не се обработват и изпращат поръчки. Консултации по телефон могат да бъдат извършвани в работното време. 3.5. С приемане на настоящите Общи условия от Потребителя същият изразява съгласието си с тях и се счита за обвързан с клаузите им. 3.6. Регистрацията в сайта е доброволна и безплатна. За да направите поръчка регистрация не се изисква. 4.ПОРЪЧКА НА СТОКИ 4.1. Потребителят може да направи поръчка като направи регистрация в сайта или като гост. 4.2. Договорът се счита за сключен в момента, в който Потребителят приеме предложените от Доставчика условия по сделката и направи поръчка. 4.3. За да направи поръчка от електронния магазин, Потребителят трябва да посочи: - валиден адрес на своя електронна поща - вярно попълнен адрес за доставка на стоката - вярно попълнени данни за контакт – собствено и фамилно име, телефон 4.4. Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин, чрез натискане на бутон „Потвърди“ след добавяне в кошницата на поне един артикул от сайта. 4.5. При успешно направена поръчка Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочения от него имейл адрес. 4.6. С изпращането на поръчката Потребителят разрешава на Доставчика да се свърже с него по всякакъв начин, когато това се налага във връзка с направената поръчка. 4.7. В случай, че поръчаната стока не е в наличност, Доставчикът уведомява Потребителя на посочения от Потребителя телефон. Доставчикът може да предложи стока с равностойно качество и цена. Ако Потребителят отхвърли заместващата оферта, поръчката се счита за анулирана. 4.8. В случай, че предварително платена от Потребителя стока не може да бъде доставена от Доставчика, то последният ще информира Потребителя за това и ще възстанови платената сума по банкова сметка на Потребителя в срок от 5 (пет) работни дни от датата на постъпване на плащането. 4.9. Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направена от Потребителя поръчка, за което следва да уведоми Потребителя. Анулирането на поръчката от страна на Доставчика не носи каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните. 5. ДОСТАВКА 5.1. Доставката се извършва с куриерска фирма Еконт или Спийди до адрес, посочен от Потребителя в процеса на поръчка или до офис на куриерската фирма, избран от Потребителя. 5.2. Доставка се извършва само на успешно приети поръчки. 5.3. Срокът за доставка е 5 (пет) работни дни. 5.4. Обичайните часове за доставка са от 9:00 до 17:30 ч. 5.5. Доставка на поръчани стоки не се извършва в неделя и на официални празници. 5.6. Цената за доставка е 4,00 лв. до офис на Еконт или Спийди и 6,00 лв. до адрес на клиента на територията на РБългария. Ако поръчката е с наложен платеж, се начислява такса от 1.2% върху сумата на наложения платеж. 5.7. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Куриера, ако е избрал тази, опция, Доставчикът се освобождава от задължението да изпълни поръчката. 6. ПЛАЩАНЕ 6.1. Потребителят заплаща обявената цена в български лева. Цената на стоката е тази, обявена към момента на поръчката. Всички цени са с включен ДДС. 6.2. Освен цената на стоката Потребителят следва да заплати и цената за доставка. 6.3. Заплащането на поръчана стока може да се извърши по следния начин: 6.3.1. С наложен платеж – плащане в брой на куриера при доставка. 6.4. В случай на вече извършено плащане на стоката, която Потребителят е поръчал, но същата не е в наличност или доставка не може да бъде осъществена, Доставчикът следва да възстанови сумата на Потребителя в срок от 5 (пет) работни дни от датата на постъпване на плащането. 7. РЕКЛАМАЦИЯ 7.1. Потребителят има право на рекламация, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по Договора за продажба. Несъответствие с договореното може да се изразява в: - производствени дефекти на стоката - липса на стока или част от нея - изпратена грешна стока, различна от поръчаната - повреда на стоката при транспортиране 7.2. Рекламация се предявява от Потребителя в писмен вид пред Доставчика на имейл адрес info@rosalita.bg 7.3. При рекламация Потребителят може да избере: - замяна на артикула със същия без дефекти - замяна за друг артикул на същата стойност или по-висока стойност с доплащане - възстановяване на платената сума 7.4. Стоката, предмет на рекламация, се изпраща на адрес: гр. Варна, ул. Селиолу 40, магазин Jane Shop 8. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА 8.1. Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок от 14 (четиринадесет) работни дни. Този срок започва да тече от датата на получаване на стоката от Потребителя. 8.2. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид. 8.3. При отказ от договора заплатената покупна цена за стоката се възстановява на Потребителя без направените разходи за доставка в срок от 14 (четиринадесет) работни дни след получаване на стоката на адреса на Доставчика чрез банков превод на посочена от Потребителя банкова сметка. 8.4. При отказ от договора транспортните разходи са за сметка на Потребителя. 8.5. Връщането на стока се извършва до адрес: гр. Варна, ул. Селиолу 40, магазин Jane Shop


НАЧАЛО
ОБЩИ УСЛОВИЯ
ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
КОНТАКТИ
За ежедневна информация за промоции, намерете ни и във Facebook:
https://www.facebook.com/rosalitabg

 
+359 897838550
e-mail: mamandmebg@gmail.com

2024, Всички права запазени.